Premi del PCEE per a l’Institut Sales i Ferré

El passat 18 de novembre va tenir lloc el lliurament de la segona edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE), que ha guardonat a l’Associació Esportiva Escolar de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona en la categoria de dinamitzadors, a dos alumnes del centre, per les seves capacitats de lideratge que s’impliquen en el desenvolupament de l’esport escolar al centre i al municipi. També al professor de l’Institut Manuel Sales i Ferré que coordina el Pla d’Esport a l’Escola, en la categoría de Coordinadors, per la seva tasca i compromís amb la promoció de l’esport i l’activitat física als infants i adolescents.

Aquesta edició ha tingut un caire especial perquè ha estat el primer cop que s’ha fet presencialment. La primera edició fou el curs anterior i es va celebrar virtualment.

Us passem l’enllaç de la retransmissió en streaming de l’acte que va tenir lloc a l’edifici de l’INEFC de Barcelona: https://www.youtube.com/watch?v=wXIYwuRL4VA

El govern reconeix el compromís de centres educatius, entitats i persones en la promoció com a eina de transformació social

Document amb els centres i persones guardonades