ODS 4. Educació de qualitat

Garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge durant tota la vida per a tothom.

Aquest ODS demana garantir l’accés a serveis d’atenció i desenvolupament a la primera infància i en un ensenyament preescolar de qualitat. També s’ha de potenciar que tots acabin l’ensenyament primari i secundari, que haurà de ser gratuït, equitatiu i de qualitat, i accedir a una formació tècnica, professional i superior de qualitat, incloent-hi l’ensenyament universitari.

Així mateix, cal que tot l’alumnat  adquireixi els coneixements necessaris per promoure el desenvolupament sostenible: drets humans, igualtat de gènere, promoció d’una cultura de pau i no-violència, adopció d’estils de vida saludables, etc.

Proposta d’activitats