Let’s Clean up Europa!

La campanya Let’s Clean up Europe! consisteix a realitzar accions de neteja en espais naturals del nostre entorn per part del ciutadans i de la mà d’associacions, administracions, empreses, escoles o universitats.

En l’actualitat més de 600 centres escolars, repartits per totes les comarques de Catalunya duen a terme aquesta actuació ambiental creant situacions d’aprenentatge gràcies a recursos compartits, com el Servei Comunitari, aportant dades en recerques de Ciència Ciutadana emprant diferents aplicacions, debatent mesures de prevenció de residus.

En aquest marc de col·laboració, es va presentar la campanya ambiental Let’s Clean Up Europe amb el projecte Correcull, ideat pel Servei educatiu de l’Alt Empordà en col·laboració amb la Fundació Kilian Jornet. En aquesta línia, tots els centres de Recursos Pedagògics i Camps d’Aprenentatge disposaran d’un kit de recollida de residus. L’objectiu és facilitar a les escoles l’accés a un material reutilizable i compartit per facilitar el desenvolupament de la campanya ambiental.

Composició del kit

1 Carpeta transparent amb 4 pòsters informatius
1 Retolador no permanent
25 Parells de guants 15 Talla S (ribet blanc) i 10 Talla L (groc)