La princesa Kevin

Arriba la festa de disfresses a l’escola i en Kevin es vol disfressar de princesa. La seva germana li ha deixat un vestit, unes sabates de taló i unes quantes joies. Ha agafat el maquillatge de la seva mare, i ara en Kevin és una princesa. La veritat és que no veu quin mal hi ha a disfressar-se així. Quan ens disfressem, és perquè no ens reconeguin, oi? Si no, disfressar-se ja no tindria cap gràcia. Ara, en Kevin és una princesa. Els altres ja se’n poden riure, que a en Kevin li és ben igual.

El llibre pretén desfer els estereotips a l’entorn de la masculinitat i la feminitat tot presentant en Kevin i el seu desig de participar vestit de princesa a la festa de disfresses de l’escola.

Descripció temàtica: Homosexualitat, educació sexual, estereotip, sexualitat, coeducació, emocions i sentiments.
Descripció curricular: Educació primària – Cicle superior – Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania: Convivència i participació, Autonomia personal i relacions interpersonals; Educació secundària obligatòria – 1r – 2n ESO – Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania: Autonomia personal i relacions interpersonals, Educació afectiva i emocional.

Escoffier, Michaël; Garrigue, Roland; (il·lustrador) – Editorial Baula – La princesa kevin (youtube)