Jornades Tècniques de l’INS de l’Ebre

Entre els dies 21 i 25 de febrer, l’Institut de l’Ebre celebra les seves Jornades Tècniques. Durant aquesta setmana el centre organitzat un centenar d’activitats pràctiques i tècniques relacionades amb els 29 cicles de formació que s’imparteix actualment a l’Institut.

La setmana de Jornades Tècniques té com a principal objectiu obrir les portes del centre a les empreses i a l’entorn social. A la vegada, aquestes jornades són una oportunitat per a l’alumnat, ja que les activitats que s’organitzen permeten una millora de l’experiència formativa i un apropament al món laboral.

La setmana ha estat organitzada posant el focus en una temàtica diària diferent, de la qual en són la majoria dels tallers.

Us mostrem a continuació una pinzellada de les activitats:

Dilluns 21, dia de la tecnologia on destaca el nou cicle formatiu CFGS Realització de projectes d’audiovisuals i espectacles”. Refrigeració líquida en PC

Dimarts 22, dia de l’eficiència i sostenibilitat. Pla de mobilitat de l’ajuntament de Tortosa i pràctiques de vehicles elèctrics a dues rodes. Plastic-free wold.

Dimecres 23, dia de l’emprenedoria. Destaquen: La relació Vivers d’empreses amb l’Institut. Experiències del grup Bon Preu.

Dijous 24, English day. Experiències del món empresarial, exalumnes i tallers en anglès. Elevator pitch context.

Divendres 25, dia de l’empresa. A remarcar: “Oportunitats dels mercats de les Terres de l’Ebre i els Països Baixos”.

Durant aquesta setmana es realitzaran més de 110 actes de grup, amb temàtiques transversals organitzades pels diferents sectors professionals.

Per consultar totes les activitats de la setmana, podeu seguir el següent enllaç .