Escola d’Enoturisme de Catalunya

Des de l’Escola d’Enoturisme (Vilafranca del Penedés), s’ofereix el CFGS de Guia i assistència turística especialitzat en enoturisme i modalitat DUAL.

Pensem que pot ser de l’interès dels orientadors/es conèixer aquesta sortida formativa i donar-la a conèixer als estudiants ja que, els joves que estudien en aquests centres, o fan en un territori que és considerat vitivinícola.

Per tant, dona la possibilitat a l’alumnat de formar-se professionalment dins d’un sector que va a l’alça (la Generalitat té dins del pla estratègic de desenvolupament econòmic del país que Catalunya sigui potència enoturística a Europa el 2020, i per tant i està invertint molt esforços i recursos) , que els vincula amb el territori , la cultura i sector productiu predominant a la seva regió i que generarà, ben aviat, moltes places de treball a curt termini.