EnroCA’T, torneig d’escacs escolars

EnroCA’T és un torneig d’escacs escolars on-line i per equips. En la seva primera edició (gener-març de 2021), amb el nom Lliga EnroCA’T, hi van participar uns 300-350 nens i nenes de totes les edats i de tot el territori català, inclús d’altres territoris com l’Aragó.

Amb aquest èxit de participació assolit, ara s’està organitzant el campionat d’escacs individual on-line de la Copa EnroCA’T, en un format similar a l’anterior i que té com objectiu la promoció dels escacs en fase formativa.

Les característiques del torneig són les següents:
– Obert a tots els jugadors en fase de promoció
– 10 jornades: des del 10/abril al 12/juny
– Dissabtes de 10:00 a 11:30 hores
– 7 Trams d’edats (prebenjamí/sub8 fins a cadet/sub16, femení i sènior)
– Premis individuals pel campió de cada categoria a càrrec del Consell Esportiu de cada comarca
– Premis per equips (4 jugadors) pels 3 millors equips de cada categoria a càrrec del Consell Esportiu
– Les inscripcions individuals es fan a través de la web de l’EnroCA’T
– Les inscripcions dels equips a través del Consells Esportius de cada comarca enviant el fitxer adjunt als correus que trobareu a les bases
– Les inscripcions són gratuïtes
– No cal disposar de la llicència/fitxa del Consell Esportiu

Per a més informació consulteu les Bases del torneig i el web del torneig: https://escacsmollerussa.wixsite.com/enrocat-copa