Dia mundial de la higiene de mans al Montsià

Rentar-se les mans és, com tots sabem, un procediment senzill i econòmic, però, a més, és el procediment bàsic més important per afavorir la higiene general i prevenir la transmissió d’infeccions.

El dia 5 de maig es commemora a nivell mundial el dia de la Higiene de mans.  Després de dos anys de pandèmia en què hem estat netejant-nos les mans en tot moment, l’alumnat dels centres escolars de la comarca del Montsià, ho té ben après i per aquest motiu ha participat amb els tallers escolars que des del Departament de Salut es venen realitzant als centres des de ja fa deu cursos. Aquest any el lema ha estat: “Rentem-nos les mans quan toca”

El mateix dia 5 va tenir lloc un acte a l’Institut Ramon Berenguer IV, d’Amposta, on es van lliurar uns presents a l’alumnat de primer de primària que va participar als tallers realitzats als centres per infermeres del Departament de Salut. Fou un acte senzill, on els representants de cada grup dels centres escolars, juntament amb les seves mestres, van explicar com havien fet les seves creacions, les quals les van portar in situ perquè tothom en pogués gaudir.

L’acte va comptar amb la presència de la directora de l’Institut, la regidora d’Educació de la ciutat d’Amposta, l’adjunt a la direcció dels Serveis Territorials d’Educació i l’adjunta a la direcció d’Atenció Primària de l’ICS a les Terres de l’Ebre.