Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones 2019

#obrimelsulls25N #desemmascarem

El Departament d’Educació, en motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones,  que se celebra el 25 de novembre, ha proposat als centres educatius, de cara a sumar sinergies i esforços per visualitzar tot tipus de violència masclista, que es portin a terme actuacions concretes amb la finalitat de promoure un canvi d’actituds, creences i comportaments per part de tota la comunitat escolar.

En aquest sentit, es constata la necessitat, avui i cada dia, de treballar intensament i prendre consciència sobre la importància de la prevenció i la detecció de la violència masclista.

Per tal d’aconseguir una forta presència als mitjans de comunicació de l’esmentada jornada, es demana que es faci difusió de les fotos o vídeos de les diverses actuacions a les xarxes socials amb l’etiqueta  #obrimelsulls25N #desemmascarem amb menció @xtec.

Tanmateix, dins del marc del Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant la violència masclista entre l’alumnat, publicat recentment, el Departament d’Educació posa a l’abast dels centres educatius un Programa  formatiu de Prevenció  i intervenció davant la violència masclista  destinat a docents, alumnat i famílies.

Trobareu tots els recursos i la resta de la informació a: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/coeducacio/dates-interes/eliminacio-violencia-dones/