Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP)

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Ghandi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. Aquest dia internacional va ser reconegut per la UNESCO el 1993.

El DENIP reivindica una educació per la pau, la tolerància, la solidaritat i el respecte als drets humans. En aquest dia, els centres educatius es comprometen com a defensors de la pau i la convivència entre persones de diferent procedència i maneres de pensar.

Des d’aquí, us volem oferir tot un seguit d’activitats i recursos que podeu incloure en qualsevol hora de tutoria, de valors, des de l’àmbit lingüístic, des de l’àmbit de coneixement del medi, des de l’àmbit artístic…

Que gaudiu del dia !!!!

FundiPau, Educació per la pau, Amnistia Internacional, Xarxa de recursos, Premi ICIP Construcció de Pau, Recull de jocs, contes i activitats artístiques per la pau i no-violència, UNICEFDENIP, Siguis tu.