Bona pràctica de Biblioteca Escolar: Treballem el món del còmic

L’INS de Tecnificació d’Amposta ha obtingut el reconeixement de Bona Pràctica de Biblioteca Escolar per la seva proposta de treball al voltant del món dels còmics. La proposta s’emmarca dins de la línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre. Està dirigida a les etapes d’ESO, Batxillerat i Formació professional. I els seus objectius són:

• Fomentar l’hàbit de la lectura a través dels còmics.
  • Treballar llenguatge verbal i no verbal a partir de la lectura i/o elaboració de còmics.
  • Prendre consciència que els còmics han servit al llarg de la història per transmetre un seguit de valors relacionats amb el context històric que es vivia, i cal valorar-los de forma crítica.

Podeu trobar l’explicació de l’experiència original aquí. I la fitxa de la pràctica educativa. El recull de les Bones Pràctiques de Biblioteca escolar de centres del Montsià, el podeu consultar en aquest enllaç: https://serveiseducatius.xtec.cat/montsia/bona-practiques-de-biblioteca-escolar/