#biblioactivacovid: Una solució per a cada problema

La crisi de la Covid-19 ha fet que els centres educatius hagin de buscar noves maneres de connectar amb l’alumnat per promoure els aprenentatges.

Des del Programa de biblioteques escolars “puntedu” BUSQUEN biblioteques de centres educatius que estiguin contribuint, amb accions i recursos, a facilitar l’aprenentatge, el foment de la lectura i a promoure l’equitat entre el seu alumnat.

Si heu creat un itinerari de lectura virtual, heu organitzat la vostra biblioteca de recursos d’informació digitals, esteu fent una club de lectura digital, esteu facilitant l’accés dels infants i joves a la lectura, i moltes altres activitats…., envieu la vostra experiència mitjançant aquest formulari.

Es publicaran al recull Biblioteca escolar en temps de pandèmia: Una solució per a cada problema i rebreu el distintiu #biblioactivacovid

Us animem a compartir les vostres experiències. Segur que a molts centres els agradarà conèixer-les!!!!!!