Activitat telemàtica: Posseir la poesia

Des del Programa de Biblioteca escolar “puntedu” ens ofereixen la segona edició de l’activitat telemàtica Posseir la poesia #joemquedoacasa.

La sessió de dilluns és, com l’anterior, una trobada virtual (videoconferència per la plataforma Meet) en què es pretén apropar la poesia a l’escola, acompanyar l’alumnat amb una mirada poètica, en diferents espais i moments. Es presentaran diferents recursos que es poden utilitzar a l’aula i es farà la presentació de llibres per a docents i per l’alumnat.

Per tal de poder certificar, en aquesta ocasió s’ha dissenyat com una formació de 5 hores de durada. L’activitat consta de:

1. Sessió conferència (2h): dilluns 4 de maig, 17 a 19h. Aforament 120 persones.
  2. Cafè poètic (1h): en grups reduïts, a escollir una de les sessions programades entre el 5 i el 8 de maig (s’enviarà un formulari un cop tancada la inscripció)
  3. Lliurament d’una proposta didàctica de poesia (2h): data límit 22 maig

Tota la informació, descripció de l’activitat i enllaç a la inscripció, al NODES de Biblioteques escolars.

Esperem que siga del vostre interès i us animem a participar-hi!