2a posició Copa Cangur per a l’Ins. Els Alfacs

Aquest any l’institut Els Alfacs ha participat en la Copa Cangur, concurs celebrat a Tortosa el passat 25 de gener. Van participar tres alumnes de 1r ESO i quatre de 2n ESO per la categoria Cadet i tres alumnes de 3r ESO i quatre de 4t ESO per la categoria Júnior. Per segon any consecutiu, tots els equips van quedar en bones posicions però molt especialment els alumnes de la categoria cadet que van quedar en segona posició. Els guanyadors foren Agustí Moretó, Yong Huang Jiang, Biel Febrer, Nadya Georgieva Masheva, Julia Aanei, Giorgia Manzanero, Luna Mainer.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques i que rep el suport logístic de Isotropic. Consisteix en resoldre un màxim de 12 problemes matemàtics en 60 minuts fent ús tant de les habilitats matemàtiques com de l’estratègia d’equip.