21a Setmana de la Ciència

El Departament d’Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca, promou la Setmana de la ciència a les escoles amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Se celebrarà de l’11 al 20 de novembre de 2016. Per facilitar la participació dels centres en aquesta setmana, s’organitza l’activitat “La Ciència en primera persona”.

El dimecres 16 de novembre, de 11:30 a 13h, tindran lloc simultàniament un centenar de xerrades-col·loqui a tot el territori adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat. Aquestes sessions aniran a càrrec d’investigadors i d’investigadores que explicaran la seva tasca, tant des del vessant científic com humà i s’organitzaran en l’àmbit de cada Servei Educatiu de Zona.

Al Montsià la conferència “Enginyeria informàtica, una opció de futur” anirà a càrrec del científic Pau Tena Vidal i es farà a l’INS Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona.