Jornada: Apadrinem Patrimoni

Us informem que el proper 6 d’octubre se celebrarà la Jornada Apadrinem Patrimoni.

El Programa Apadrinem el nostre patrimoni es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial de l’entorn per part de l’alumnat d’un centre educatiu, la qual cosa comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural i, alhora, fer que aquest coneixement sigui socialment rellevant, és a dir, que arribi a la mateixa comunitat educativa.

La jornada té com a objectius:

-Conèixer el Programa Apadrinem Patrimoni.

-Donar a conèixer el treball realitzat pel professorat i els alumnes de centres educatius de les Terres de l’Ebre en el marc de la participació en el programa Apadrinem el nostre patrimoni.

-Impulsar la participació del programa als centres que encara no s’hi han implicat.

-Difondre i compartir pràctiques de referència territorials.

-Apropar als centres educatius als museus, associacions i altres institucions de entorn per tal d’establir ponts de col·laboració.

Hi participaran la Cristina López, tècnica i referent de patrimoni del Consorci de Barcelona, en la conferència marc de la jornada; Pep Badia, del Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre; i tres centres de les Terres de l’Ebre que ens explicaran el seu projecte Apadrinem.

Podeu realitzar la inscripció en el següent enllaç:

INSCRIPCIÓ