Inscripció a la VIII Trobada Pedagògica de la Terra Alta

El Centre de Recursos Pedagògics de la Terra Alta ha organitzat la VIII Trobada Pedagògica amb l’objectiu d’apropar el canvi educatiu a l’escola del s.XXI a tot el professorat de la Terra Alta i a totes les persones interessades en el tema.

La Trobada Pedagògica serà conduïda per Boris Mir, professor d’educació secundària expert en aprenentatge i en transformació educativa, director adjunt del Programa Escola Nova 21, que tractarà el tema de la transformació i canvi educatiu a l’escola d’avui.

La segona part de la Trobada estarà dedicada a treballar en grups a través d’un taller que dirigirà la Marta Pujadó, coordinadora de formació del programa Escola Nova 21.

La inscripció a la Trobada Pedagogica de la Terra Alta es pot realitzar des d’aquest enllaç.