
Ahir es van lliurar els premis dels Jocs Florals Escolars 2025 al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona. A l’acte van ser premiats els millors treballs en prosa i poesia dels alumnes de primària i secundària de la ciutat.
Volem destacar el talent del districte de Gràcia, que enguany ha estat triplement premiat. L’escola Lexia, ha estat guardonada tant en poesia com en prosa en l’etapa de primària amb les obres Els set talents i La mola, mola.
Un altre moment emotiu ha estat el reconeixement a una alumna de l’Institut Montserrat Roig, que amb la seva prosa delicada titulada Aquella llagrimeta de nostàlgia ha sabut tocar una fibra molt profunda.
Enhorabona a tot l’alumnat premiat!
Esperem que aquest reconeixement us inspiri a continuar escrivint i donant vida a les vostres paraules.

