8M – Dia internacional de la dona

S’apropa el 8 de març, el Dia Internacional de la Dona, la diada dedicada a la reivindicació dels drets de les dones arreu del món, independentment del seu origen, la seva cultura i la llengua que parlen.

En la nostra tasca docent per educar l’alumnat en la interculturalitat i la coeducació, commemorar aquesta diada és una oportunitat per reconèixer el paper de la dona a tot el planeta tot fent activitats que desenvolupin la cultura del diàleg, la consciència d’igualtat i el concepte de diversitat. 

L’alumnat de l’aula d’acollida participarà amb els seus companys i companyes de l’aula ordinària en les activitats que formin part del projecte que dugui a terme el centre, però perquè això sigui possible és imprescindible que, com a tutors i tutores de l’aula d’acollida, ens coordinem amb la resta de l’equip docent a fi de facilitar a l’alumnat les bastides i els suports necessaris per tal que puguin participar-hi en igualtat de condicions.

En funció de les activitats que es realitzin al centre, a l’aula d’acollida podem plantejar tasques complementàries que serveixin d’escalfament i contextualitzi l’alumnat en la temàtica que s’aborda. Des del nodes d’alumnat d’origen estranger se’ns ofereix la següent infografia amb propostes d’aula.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut