ÀNGEL ALSINA | Angel Alsina és catedràtic de Didàctica de les Matemàtiques a la Universitat de Girona. Les seves línies d’investigació estan centrades en l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques a les primeres edats i en la formació del professorat. |
La competència matemàtica dels 3 als 8 anys, a partir d’itineraris d’ensenyament |
LAURA MORERA | Llicenciada en Matemàtica. Doctora en didàctica de les matemàtiques i les ciències experimentals. | Taller de matemàtiques manipulatives per treballar la geometria, l’estadística i l’atzar |
JOAN JAREÑO | Mestre de matemàtiques, actualment treballa al CESIRE especialitzat en l’àmbit matemàtic (CREAMAT) | Jugar, raonar, pensar! |
JORDI DEULOFEU | Professor de la Didàctica de les Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona. | Competència matemàtica i resolució de problemes |
CLAUDI ALSINA | Llicenciat i doctor en Matemàtiques a la Universitat de Barcelona. Ha estat catedràtic de Matemàtiques a la Universitat Politècnica de Catalunya durant 33 anys. | La seducció matemàtica |
CARME BURGUÉS
|
La Carme és professora emèrita de la Universitat de Barcelona (UB) al Departament de Didàctica de les Ciències experimentals i la Matemàtica. És llicenciada en Ciències Matemàtiques i mestra. | Com avaluem les matemàtiques a nivell competencial |
CECÍLIA CALVO | Llicenciada en Matemàtiques (Universitat de la República, Uruguai), Professora d’Ensenyament Secundari (Institut de Professors “Artigas”, Uruguai) i Doctora en Didàctica de les Matemàtiques (Universitat Autònoma de Barcelona). Professora de matemàtiques des d’etapes d’ensenyament obligatori (actualment a l’Escola Sadako) a formació de mestres i professors en institucions diverses. |
Planificar tasques matemàtiques pensant en competències |
ANTON AUBANELL
JORDI FONT |
L’Anton forma part del grup Cúbic de Didàctica de les Matemàtiques de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB) i del Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca). Ha estat catedràtic de Matemàtiques a secundària, professor de Didàctica a la Facultat de Matemàtiques de la UB i membre del CESIRE CREAMAT. En Jordi és llicenciat en matemàtiques per la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB). Actualment és professor a l’Institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú, i a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la UB. Forma part del grup Cúbic de Didàctica de les Matemàtiques de la UB i és professor del projecte Estalmat. | Activitats d’experimentació en l’educació matemàtica |
Comentaris recents