XX MOSTRA I FÒRUM DE TREBALLS DE RECERCA A GRÀCIA

Elaborar els treballs de recerca és un dels principals reptes al qual s’enfronten els nois i noies de 2n de Batxillerat. El Fòrum i mostra de treballs de Gràcia, impulsat pel Centre de Recursos Pedagògics i les coordinacions de Batxillerat dels instituts del districte, vol difondre aquesta magnífica feina, posant en valor la creativitat i l’esforç de l’alumnat i la tasca feta des dels centres docents.

El coneixement es construeix combinant creativitat i tractament rigorós de la informació. L’adquisició de les habilitats lligades a la recerca contribueix a desenvolupar la pròpia autonomia, a adquirir pensament crític, a potenciar el gust per aprendre i saber més, i alhora al desenvolupament de capacitats tan importants com la comunicació, l’argumentació i la cerca d’informació.

OBJECTIUS

• Potenciar les activitats de recerca que fan els alumnes de batxillerat.
  • Donar a conèixer a la comunitat educativa i a la ciutadania en general, els treballs d’investigació que es duen a terme als instituts de Gràcia.
  • Promoure les habilitats comunicatives i argumentatives de l’alumnat.
  • Oferir suggeriments i idees sobre treballs de recerca a l’alumnat de propers cursos.
  • Crear un fons de treballs de recerca al CRP de Gràcia.

BASES

FITXA DE PARTICIPACIÓ

AUTORITZACIÓ RELACIONADA AMB LA PUBLICACIÓ DEL TREBALLS DE RECERCA, LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL I ELS DRETS D’IMATGE

RESUM DEL PROCÉS DE LLIURAMENT DELS TREBALLS

BASES XII MOSTRA DE RECERCA JOVE DE BARCELONA. Pendent

CALENDARI

• Del 20 al 24 de gener. Comunicació a l’organització dels títols i àmbits dels TR que presenta el centre a través daquest formulari.
  • Del 27 al 31 de gener. Comunicació a l’organització de les dades de participació de l’alumnat a través d’aquest formulari.
  • Del 3 al 7 de febrer. Data límit per al lliurament del treballs a través del següent formulari, que permet afegir documents adjunts. És imprescindible aportar la següent documentació:
    • Memòria escrita del Treball de Recerca.
    • Fitxa resum del treball.
    • Tres imatges significatives per a la mostra i la publicació dels treballs.
    • Autorització.
    • Video Pitch de presentació del treball.
  • Del 24  al 28 de febrer. Data límit per al lliurament al Centre de Recursos Pedagògics de Gràcia del pòster per la mostra. Les dimensions han de ser 70 x 100 cm. Hi apareixeran imatges, esquemes, frases que il·lustrin convenientment el treball realitzat. Les maquetes, objectes (si el treball ho permet) o mitjans multimèdia que el centre o els alumnes puguin aportar, caldrà dur-los el mateix dia de l’acte a l’Espai Jove La Fontana.
  • Del 4 al 6 de març. Publicació del veredicte del jurat.
  • 11 de març. Acte públic del “XX Fòrum i Mostra de treballs de Gràcia” a l’Espai Jove La Fontana.

EDICIONS ANTERIORS

REVISTA XIX MOSTRA DE TREBALLS DE RECERCA AL BATXILLERAT