Els drets dels infants

Dret a l’educació

Dret a una família

• Mehat, Deepa; [direcció i guió]: Agua. Cameo Media; F30 MEN; (secundària)
  • Jean-Pierre; Dardenne, Luc; [direcció]: El nen de la bicicleta. Cameo Media S.L.; F30 DAR; (primària; eso)
  • D’Alò, Enzo; [director]: Història d’una Gavina. Paramount; F371.9 ALO; (educació infantil; primària)
  • Kore-eda, Hirokazu; [director]: Kiseki. Cameo; F372 KOR; (primària)
  • Tavernier, Bertrand; [director]: La pequeña Lola. DeAPlaneta; F17 TAV; (cicle superior; secundària)
  • Mihaileanu, Radu; [director]: Vete y vive. Cameo Media S.L.; F30 MIH; (secundària)

Dret a l’atenció de salut preferent

• Ros, Mireia; [direcció]: El Zoo d’en Pitus. Televisió de Catalunya SA; Enciclopèdia Catalana SAU; La Galera; Vernal Media; F372 SOR; (primària)
  • Directors diversos: En el mundo a cada rato. Tus Ojos; UNICEF; F30 MUN; (secundària)
  • Mercero, Antonio; [direcció]: Planta 4ª. BocaBoca; F371.9 MER; (secundària)

Dret a no ser obligats a treballar

Dret a ser escoltat

• Daldry, Stephen; [director]: Billy Elliot. Universal Pictures; [Madrid]; F30DAL; (primària; secundària)
  • Reitman, Jason; [direcció]: Juno; Fox Searchlight Pictures; F30 REI; (secundària)
  • Jeunet, Jean-Pierre; [direccio]: El extraordinario viaje de T.S Spivet. A contracorriente films, S.L; F372 JEU; (primària; eso)

Dret d’associació, dret a integrar-se

Dret a no ser discriminat

• Burton, Tim; [director]: Eduardo Manostijeras; 20th Century Fox; F371.9 BUR; (primària)
  • Hegner, Michael; Kiilerich, Karsten; [directors]: L’aneguet lleig i jo; Filmax; F371.9 HEG; (educació infantil; cicle inicial; parvulari)
  • Al-Mansour,  Haifaa; [direcció]; La bicicleta verde; Cameo Media, S.L.; F30 MAN; (primària; secundària)
  • Barmak, Siddiq; [director]: Osama. Grupo Altafilms; Cameo; F30 BAR; (secundària)
  • Martinelli, Renzo; [director]: Sara, Sara!. Serveis de Cultura Popular; Departament de Cultura; F371.9 MAR; (cicle mitjà; cicle superior; secundària obligatòria)
  • Weigel, Joshua; [direcció]: The Butterfly Circus; F371.9 WEI; (secundària)
  • Chelsom, Peter; [direcció]: Un món a la seva mida; Lauren Films Video; F371.9 CHE; (primària; secundària)

Dret a no ser maltractat

• Corbacho, José; Cruz, Juan; [direcció]: Cobardes. Filmax; F17 COR; (secundària)
  • Mehari, Zeresenay; [direcció i guió]: Difret. Cameo; F30 MEH; (secundària)
  • Mañas, Achero; [director]: El bola. Buena Vista Home Entertainment; F17 MAÑ; (secundària)
  • Mandoki, Luis; [director]: Voces inocentes; Manga Films; F30 MAN; (secundària)