L’Escola del Treball guanya el premi #FPCAT en la categoria de centres educatius

L’Escola del Treball ha estat reconeguda amb el premi #FPCAT que atorga el Consell Català de l’FP, en la categoria de centres formatius, a les bones pràctiques en el camp de la formació professional.

L’Escola del Treball fa anys que treballa per oferir un ensenyament professional d’alta qualitat al mateix temps que promou la inclusió de l’alumnat amb específiques de suport educatiu. Per això, compta amb la col·laboració de professionals del CREDA , la Marta i la Berta, ja que, d’entre altres projectes inclusius, l’Escola del Treball és un centre amb Projecte de Suport a l’Audició i el Llenguatge on hi ha escolaritzats, cada curs, desenes d’alumnes amb sordesa i on hi treballen diverses Intèrprets en Llengua de Signes.

L’enhorabona!