HORARI : MATINS DE DILLUNS A DIVENDRES DE 9:00 A 14:00 HORES

TARDES: DE DILLUNS A DIJOUS DE 15:00 A 17:00

Professionals del CREDA Pere Barnils a Sevilla : 19 i 20 de gener de 2024.

Un bon nombre de professionals del nostre CREDA s’han desplaçat fins a Sevilla per assisitir al curs anomenat Curso sobre (Re)habilitación en terapia auditiva-verbal (TAV), que ha organitzat AICEAN (Asociación de Implantados Cocleares en Andalucía).

Com sempre, ha estat un plaer sentir a la formadora, la senyora Hilda… Llegeix més»

L’enhorabona, Laia!

La Laia Benavent Llinares, que havia estat alumna del CREDA, ha culminat els estudis de Filologia Catalana amb la defensa de la tesi doctoral “Norma i variació sintàctiques a la Gramàtica de la llengua catalana de l’Institut d’Estudis Catalans (2016)” a la Universitat de Barcelona.… Llegeix més»

El carnet escolar de l’Escola Municipal de Sords-Muts, testimoni d’un altre currículum i d’una altra societat.

Actualment no sorprèn ningú que l’alumnat sord assisteixi als centres ordinaris. Hi accedeix amb una documentació adreçada a mestres o professorat, elaborada pel CREDA i l’EAP on s’especifiquen de manera personalitzada les orientacions facilitadores de l’accés a les competències previstes al currículum. Així mateix cada… Llegeix més»