Jornada CREDA, 27 de juny de 2017

Ahir dimarts 27 de juny, es va celebrar la “Jornada CREDA” on tots els professionals dels CREDA del país i diversos professionals convidats vam poder gaudir d’unes ponències molt interessants. Cap a les 9:15 una munió de logopedes, psicopedagogues, audioprotetistes i mestres van envair les instal·lacions del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat per assistir a la trobada. A les 10 del matí, Carme Ortoll, directora general d’Educació Infantil i Primària i Mercè Esteve, subdirectora general d’Ordenació i Atenció a la Diversitat, van encetar la jornada amb una benvinguda institucional. Tot seguit, es van desenvolupar les ponències:

• “Importància del procés cognitiu de planificació en l’aprenentatge”, a càrrec de la doctora Carme Timoneda.
  • “Exemples de bona pràctica per a l’ús de sistemes augmentatius i alternatius de la comunicació”, a càrrec de la Carme Rossell i del Marc Coronas, de l’equip UTAC.
  • “Comportaments Lingüístitcs en la llengua de segnes catalana: recursos per a la intervenció”, a càrrec de Maria Josep Jarque, professora de la UB, i de Josefa Cedillo, logopeda del CREDA Pere Barnils.
  • Experiències CREDA:
    • “Recursos i estratègies per assegurar l’assoliment de les competències per l’alumnat amb sordesa a secundària”, a càrrec de Núria Sadurní, logopeda del CREDA del Baix Llobregat.
    • “Escoltem com parlen”, a càrrec d’Iris Badia i Anna Agustí, logopedes del CREDA Narcís Masó de Girona.
    • “El CREDA com a entorn de trobades per nens i famílies: un lloc per conèixer-se”, a càrrec de Conxa Martínez i Mar Pastor, logopedes del CREDA Jordi Perelló del Vallès Occidental.

timoneda