17ena trobada d’escoles de sords de Catalunya

Ahir 4 de maig es va celebrar, al Parc de Can Gambús de Sabadell, la “17ena trobada d’escoles de sords de Catalunya“. Enguany, la trobada l’ha organitzada l’Escola-Taller Xalest i hi han participat diversos centres del país que atenen alumnat sord, principalment, en modalitat bilingüe o que fan ús de la llengua de signes catalana.

IMG-20170504-WA0010Cap a les 10:30 han començat a arribar els participants i han esmorzat al parc. Abans de les 11:00 alumnes de l’ET Xalest i de l’Institut Monserrat Roig han donat la benvinguda i, tot seguit, han començat les activitats. Hi ha hagut activitats adreçades als més grans i als més petits: una recreació de trencaclosques col·lectiva, representacions de teatre infantil i no tan infantil… Les activitats han acabat a les 13:00 amb una trobada conjunta que ha inclòs més representacions i parlaments.

L’alumnat del PFI d’Arts Gràfiques i Serigrafia ha lliurat un obsequi als participants de la trobada. Un dinar ben assolellat ha finalitzat la trobada.IMG-20170504-WA0001