Trobades amb famílies

Aquest mes de gener hem organitzat dues trobades amb famílies de nens i nen es amb pèrdua auditiva.
El dia 16 de gener es va fer una trobada entre alumnes de 6è de primària i alumnes de secundària.
Els alumnes que deixaran les escoles el proper curs van poder preguntar com és l’institut, com els va, així com les dificultats amb què es poden trobar pel fet de ser sords. Els seus companys van poder aclarir dubtes i explicar les seves experiències.

La tarda va ser profitosa per uns i altres.
En paral·lel, pares i mares es van trobar per conèixer les diferents opcions d’escolarització i el procediment que caldrà seguir de cara a la preinscripció.

En la mateixa línia, el dia 23 de gener es va fer la trobada de les famílies dels infants que han de fer P3 el proper curs.

La tria de l’escola o l’institut per a un fill/a amb pèrdua auditiva és un repte important i el CREDA Pere Barnils ha volgut col·laborar amb les famílies.