JUBILACIÓ DRA. CLAVERIA
El passat dissabte 24 de febrer es va celebrar un emotiu acte on es va homenatjar a la Doctora Claveria per la seva jubilació.
JUBILACIÓ DRA. CLAVERIA Llegeix més »
El passat dissabte 24 de febrer es va celebrar un emotiu acte on es va homenatjar a la Doctora Claveria per la seva jubilació.
JUBILACIÓ DRA. CLAVERIA Llegeix més »
El dimecres 10 d’abril vam celebrar a la Biblioteca Pilarín Bayés de Vic, la trobada anual d’infants amb pèrdua auditiva i les seves famílies. Vam passar una tarda ben entretinguda, on els més petits van gaudir de l’explicació de dos contes i d’una visita guiada per la biblioteca. Els més grans van passar una tarda
TROBADA A VIC D’ALUMNES AMB PÈRDUA AUDITIVA Llegeix més »
A la web de l’Escola Diputació de Barcelona trobem “La Motxilla”, un àmpli recull de recursos i activitats pels alumnes d’educació infantil i primària, creat i actualitzat per J. Rossich. Hi podem trobar una gran varietat de propostes per a treballar les diferents competències curriculars. Per treballar la llengua catalana “La Motxilla” proporciona diverses d’activitats:
“LA MOTXILA” ESCOLA DIPUTACIÓ DE BARCELONA Llegeix més »