Obertes les inscripcions #100tífiques (visita als centres el 7 de febrer)

La 6a edició de #100tífiques se celebra  el dimecres 7 de febrer de 2024, amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Ja estan obertes les inscripcions del programa #100tífiques. Aquesta proposta organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Barcelona Institute of Science and Technology, amb la col·laboració del Departament d’Educació promou les vocacions científiques entres nenes i noies adolescents en motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

#100tífiques són una comunitat de més de 700 voluntàries que porten 5 anys visitant més de 800 centres escolars de tot el país. Permet que científiques de diferents àmbits, procedents de centres públics i empreses privades, facin una visita a centres educatius i comparteixin la seva experiència vital, la seva carrera professional i la seva trajectòria amb alumnat de 6è de primària i 1r d’ESO. El seu objectiu és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, contrinuint a reduir la bretxa de gènere en carreres cientificotecnològiques.

Enllaç per inscriure’s