Lliurament de premis dels Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 2024

Dimecres 22 de maig es van lliurar els premis dels Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 2024 al Teatre Poliorama.

L’acte va comptar amb la presència de la consellera d’educació del Districte de Ciutat Vella, Sònia Beltran i amb el poeta Adrià Targa, guanyador dels Jocs Florals de Barcelona 2024.

La cerimònia va ser conduida per l’actriu i locutora Eva Coll, que va llegir fragments dels textos i poesies guardonades. La platea del Poliorama es va convertir en un hort de paraules, una collita excepcional, que la Judit Lorita es va encarregar de regar i dinamitzar. També es va dedicar un moment de la cerimònia a reconèixer la tasca dels docents, obsequiats amb un petit lot de llibres pels centres.

Volem agrair la participació dels 17 centres educatius que aquest any ens han enviat les creacions literàries del seu alumnat. També agraïm la dedicació dels membres del jurat i l’acollida del teatre Poliorama.

Us animem a llegir els meravellosos treballs guardonats en aquest document

i a visualitzar l’enregistrament en aquest enllaç.