Jornada d’intercanvi d’experiències d’Aprenentatge i Servei Comunitari

El passat 2 de maig, va tenir lloc la Jornada d’intercanvi d’experiències d’Aprenentatge i Servei Comunitari del Districte de Ciutat Vella.

La jornada la vam organitzar des del CRP de Ciutat Vella i es va desenvolupar a El Born Centre de Cultura i Memòria,  on van participar la majoria d’escoles i instituts que imparteixen educació secundària obligatòria al districte.

La metodologia d’aprenentatge servei és una eina pedagògica complexa que integra el servei a la comunitat amb l’aprenentatge escolar. Combina el servei voluntari a la comunitat amb la transmissió i construcció de coneixements, destreses i valors a càrrec de l’escola. La novetat rau en l’estreta vinculació de servei i aprenentatge en una sola activitat educativa ben articulada i coherent inclosa al currículum.

Podeu ampliar la informació clicant aquí.

Podeu veure més imatges clicant aquí.