CREAMAT, Matemàtiques per a tothom

Torna a [Oportunitats de desenvolupament docent]

Nou accés al web de CREAMAT aquí

Aquesta espai, d’una banda s’adreça a totes les edats, des de l’escola bressol fins a la formació de persones al llarg de la vida, passant per totes les etapes. De l’altra, a tota mena de capacitats i maneres d’aprendre.

Hi trobareu:

• Formacions: que s’estan oferint actualment, material d’aquestes formacions i les que han quedat enregistrades de cursos anteriors
  • Les campanyes, enllaços a vídeos, reculls de materials i documents tant per l’aula com el centre, que s’han anat generant des de l’àmbit matemàtic.
  • Calendaris dels concursos, jornades i premis que s’ofereixen cada any.

Si voleu rebre el butlletí bimensual d’informacions sobre educació matemàtica, envieu el vostre correu a aquest enllaç.

Contacte: creamat@xtec.cat

Panoràmiques

Paquet de mesures per a la millora de les Matemàtiques

Campanyes del CREAMAT

Les campanyes de matemàtiques inclouen propostes d'activitats per a l'alumnat: Geometria, estadística, investigacions, laboratori, projectes... i molt més!

Formació en educació matemàtica

Donar eines al professorat per fer evolucionar l'educació matemàtica cap a la competència és imprescindible. Aquest és un canvi de gran abast pel que cal formació i reflexió. És per això que trobareu propostes diverses, tant en el tema com en el format.

Laboratori de Matemàtiques

Entenem els Laboratoris com a espais propicis per a la investigació matemàtica. Aquí trobareu recursos per a totes les etapes educatives.

Conferències i Vídeos d’educació matemàtica

Diversos cicles de conferències organitzats des de l'Àmbit matemàtic del CESIRE

Documents de suport a l’educació matemàtica

Trobareu un seguit de documents i de materials que us poden ajudar en la vostra tasca, tant a l'aula com al centre: Documents oficials, com a propostes de continguts clau, o de les idees centrals que es desenvolupen al llarg d'una etapa educativa.

Activitats de dinamització

Activitats adreçades a l'alumnat de les diferents etapes educatives i jornades de professorat organitzades per diferents associacions.