Campanyes del CREAMAT

Les campanyes de matemàtiques inclouen propostes d’activitats per a l’alumnat: Geometria, estadística, investigacions, laboratori, projectes… i molt més!

La majoria de recursos per a l’aula elaborats pel CESIRE de l’àmbit matemàtic estant recollits a l’ARC o en forma de campanyes i es presenten en un web separat d’aquest però també depenent  del CESIRE. Hi trobareu les que es van realitzar en cursos anteriors (GeometriaEstadísticaInvestiguem) i les que estan en curs.

També s’han incorporat a aquest web “minicampanyes” com els materials didàctics d’acompanyament a la sèrie de TVC Àlia, les propostes d’activitats relacionades amb dies especials o efemèrides i els vídeos de Matemàtiques en acció. Entre les campanyes actuals continuarem la d’Impressió 3D i matemàtiques i iniciem dues de noves: vídeoMAT Plus (que proposarà activitats a partir dels vídeos presentats al vídeoMAT en edicions anteriors) i “Dimensió” web (on es comenten webs d’interés on trobar models d’activitats i propostes per ajudar al desenvolupament de les competències matemàtiques de l’alumnat).

Fractal pritagòric