Fotografies naturalistes divendres 24/04/20

Hola alumnes confiNATS de Catalunya!

És divendres i per tant toca publicar les fotos naturalistes que ens heu enviat. Aquesta setmana heu vist tot això:

Individu jove de serp blanca (Rhinechis scalaris)

Foto feta a l’hort. Autor: Tim T. H. (5è Primària) – Escola Els Raiers (La Pobla de Segur)

Garsa (Pica pica)

Foto feta des de la finestra de casa. Autor: Ferran F. S. (7 anys) – Escola Montsent de Pallars (Rialp)

Sargantana ibèrica (Podarcis liolepis)

Foto feta a la terrassa de casa. Autor: Ibai P. F. (4t Primària) – Escola Montsent de Pallars (Rialp)

Marieta de set punts (Coccinella septempunctata)

Foto feta a l’hort. Autor: Eloi E. R. (5è Primària) – Escola d’Alins

Gràcies a tots quatre per participar Tim, Ferran, Ibai i Eloi!

A banda de les fotografies que ens heu enviat tots els alumnes, aquesta setmana han sortit al Programa ConfiNATS (del 20/04/2020) la família del Pau i l’Aran, un programa diari que emet Naturaprop en el seu canal d’Instagram mentre duri el confinament (PITGEU AQUEST LINK PER VEURE’L). En el vídeo del programa hi veureu els següents animals per ordre d’aparició: un pinsà borroner mascle (Pyrrhula pyrrhula), un corb (Corvus corax), una cotxa fumada=cua roi mascle (Phoenicurus ochruros), roquerols (Ptyonoprogne rupestris), una mallerenga blava (Cyanistes caeruleus) i daines (Dama dama). Les imatges han estat gravades a Son (Alt Àneu) per l’Eli Montserrat, el Juan Fernández i els seus fills Aran i Pau (4t i 1r Primària), de l’Escola La Closa (Esterri d’Àneu).

I recordeu!

Seguiu-nos enviant fotos dels animals que veieu des de la finestra des de qualsevol poble de Catalunya a cda-vallsdaneu@xtec.cat. A final de cada mes sortejarem un buff del Camp d’Aprenentatge entre tots els que hagueu participat.