abril de 2018

Inaguració de l’exposició “Remira! Imatges joves de la Guerra Civil a Balaguer” dels alumnes de l’INS Ciutat de Balaguer

Aquest divendres va inaugurar-se l’exposició “Remira! Imatges joves de la guerra civil a Balaguer”, un projecte portat a terme entre el Camp d’Aprenentatge de la Noguera, l’Institut Ciutat de Balaguer i el Museu de la Noguera. L’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut van portar a terme una acció de refotografia a partir d’un seguit

Inaguració de l’exposició “Remira! Imatges joves de la Guerra Civil a Balaguer” dels alumnes de l’INS Ciutat de Balaguer Llegeix més »

Publiquem un capítol del llibre ” Y la arqueología llegó al aula”

Ja està a la venda el llibre Y LA ARQUEOLOGÍA LLEGÓ AL AULA, coordinat per Alejandro Egea, Laura Arias i Joan Santacana. En ell es mostren experiències rellevants d’Estats Units i Europa, al voltant del tema de l’arqueologia a l’ensenyament obligatori. El CdA de la Noguera té l’orgull de ser una de les experiències triades.

Publiquem un capítol del llibre ” Y la arqueología llegó al aula” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut