Projecte de Recerca amb l’institut de Flix

Any rere any, tenim el plaer de compartir amb l’alumnat de 4ESO de l’institut de Flix el Projecte de Recerca. Enguany hem tingut alguns moments inoblidables gràcies a la sort d’una banda i, a la gran voluntat d’implicació directa amb el sí del propi treball, per part de tot l’alumnat, els quals volem felicitar des d’aquí també. Un exemple en seria aquest exemplar de carpa comuna, que ens va permetre indagar qui podria haver estat el causant de les seves ferides, i el per què es trobava en el lloc on la van capturar l’alumnat manualment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *