Anellament dels polls de cigonya blanca a Sebes

Un matí radiant, ens donava la benvinguda a un dels dies més esperats de l’any. El dimecres dia 29 de maig a la Reserva Natural de Sebes es va duu a terme la jornada d’anellament dels polls de cigonya blanca (Ciconia ciconia) d’aquest any. Enguany els participants aforntunats d’aquesta jornada, han estat els alumnes de l’escola Les Ciències (Badalona).

Gràcies a aquesta activitat els alumnes han pogut descobrir en què consisteix l’anellament d’aquestes aus, quina és la seva funció, i conèixer-ne el projecte de reintroducció a les Terres de l’Ebre, dut a terme a càrrec del Grup de Natura Freixe, l’entitat gestora d’aquest espai natural.

El Canal Terres de l’Ebre va realitzar un reportatge sobre l’esdeveniment, aquí us deixem l’enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *