Producte final IE 3 d’abril

Els alumnes de CI de l’IE 3 d’abril de Móra la Nova, van entomar el repte de realitzar un producte final, a partir dels interessos que els hi hagués pogut despertar el Projecte Compartit de la Salut de l’aigua, on continuessin sent ells i elles els verdaders protagonistes.

Ens sentim molt satisfets i afortunats d’haver dut a terme aquesta experiència pilot amb tots plegats, amb un nou format i, d’una banda, els volem felicitar per la gran feina duta a terme i, de l’altra, els volem transmetre el nostre profund agraïment tant a tot l’alumnat com als mestres participants! MOLTES GRÀCIES!

Tot seguit farem un breu resum dels productes finals resultants:

Els alumnes de 1r de Cicle Inicialvan decidir passar a l’acció duen a terme tres actuacions que van decidir conjuntament:

1. Fer cartells per conscienciar tothom de la necessitat de l’estalvi d’aigua.
  2. Escriure una carta a la directora per tal que intentin millorar o canviar les aixetes dels lavabos de l’escola.
  3. Que les mestres fessin un llibre viatger amb la proposta de reduir el consum d’aigua a casa i que cadascú el pugui tenir una setmana per conscienciar les famílies.

D’altra banda, els alumnes de 2n de Cicle Inicial, a nivell general, les diverses inquietuds que se’ls hi van despertar, van girar entorn a aspectes com la conservació dels rius i mars, l’anàlisi d’aigües, el procés de depuració… Aquí us deixem una de les actuacions que van generar, una depuradora d’aigües, per tal de comprendre aquest procés d’una manera molt visual i il·lustrativa, on hi podreu veure un vídeo del propi funcionament.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *