Tarda Xic al Josep Guinovart

Esc Josep Guinovart

El dijous dia 10 de març de 2016 l’escola Josep Guinovart vam compartir l’experiència: Educació en valors: Tant s’hi val?.

A l’escola treballen, cada mes, els valors i les habilitats socials des de P3 fins a 6è. En acabar el mes tota l’escola fa una activitat simbòlica relacionada amb el que s’ha après. Aquesta activitat és molt variada i creativa.

Aquesta experiència l’emmarquen dins del Pla de Convivència de l’escola. Considerem la importància de treballar tota l’escola els mateixos valors i habilitats socials; és per això que la consideren línia d’escola.

El projecte que van presentar es distribueix en un treball cíclic triennal que permeti adquirir valors i actituds per contribuir a  la construcció d’un estil de vida més just, més saludable, compromès i plural.

Si voleu veure el vídeo de la tarda XIC cliqueu aquí

https://sites.google.com/a/xtec.cat/intercanvi/visites/tardaxicaljosepguinovart

http://www.xtec.cat/ceipjosepguinovart/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>