Tallers relacionats amb les temàtiques STEAM

L’entitat ENGINY-era, amb la col·laboració de la Fundació Caja de Ingenieros, obre convocatòria a 10 centres de primària (de 1r a 6è) per realitzar tallers relacionats amb les temàtiques STEAM, al llarg del primer trimestre del curs 2021-22 a escoles de Catalunya.

L’elecció dels centres es fa amb la col·laboració del Programa STEAMCat, de manera que la tria representi la diversitat segons zona geogràfica, tipologia d’alumnat, projecte educatiu, dimensió, … prioritzant sempre la situació de vulnerabilitat dels centres (territorial i social).

Cadascun un dels tallers està preparat per una durada de 50-60 minuts i estan pensats per a realitzar-se presencialment per a un grup classe o bé online per a un màxim de 2 grups classe, segons ubicació geogràfica i interessos de l’escola, tot adaptant-se al funcionament del centre.

+ informació sobre la proposta