Reinicia’t! Per una biblioteca escolar activa

S’acaba el curs 2020-21. Un curs molt complex. Els centres educatius s’han hagut de reinventar per seguir oferint una educació de qualitat.

I les biblioteques escolars? Moltes s’han reconvertit en biblioteques d’aula, algunes han seguit funcionant amb restriccions, altres han estat espai per als grups bombolla,… Però la majoria no han deixat de funcionar, han seguit prioritzant els serveis essencials per apropar la lectura a la comunitat educativa. És hora de reinventar la Biblioteca escolar.

• Heu creat una nova formació d’usuaris?
  • Heu repensat el funcionament de la dimensió digital de la biblioteca?
  • Heu establert una xarxa de biblioteques d’aula que funcionen de forma coordinada amb la biblioteca del centre?

Compartiu la vostra experiència! Envieu-ne l’enllaç mitjançant aquest formulari. La veureu publicada a l’espai Reinicia’t! Per una biblioteca escolar activa

Trobareu més d’una cinquantena d’experiències que han rebut el segell #biblioactivacovid a: Biblioteca escolar en temps de pandèmia: una solució per a cada problema