Premi escola, agricultura i alimentació ecològica 2021

Adreçat a centres educatius d’Educació infantil, primària, secundària, batxillerat, formació professional, educació especial i llar d’infants de Catalunya, que hagin iniciat al llarg del curs escolar 2020-2021 un projecte o una experiència pedagògica relacionada amb la producció agroalimentària o l’alimentació ecològiques.

El premi forma part de les activitats de la Setmana Bio a l’escola impulsada pel Departament d’Agricultura.

Més informació. Termini: fins el 15 de juliol del 2021.

Es poden presentar iniciatives i projectes relacionats amb la producció i l’alimentació ecològiques impulsats per qualsevol centre educatiu i empresa o entitat d’educació ambiental.

Tot i que els projectes relacionats amb l’hort escolar, molt arrelats a nombrosos centres, acostumen a ser els més nombrosos, les bases ofereixen moltes altres opcions com:

• Projectes de centre sobre alimentació saludable i sostenible o altres temes vinculats.
  • Activitats concretes portades a terme dins del centre escolar ja siguin de recerca científica, artístiques, lingüístiques, etc.
  • Activitats festives o commemoratives organitzades pel centre.
  • Treballs de recerca de Batxillerat, presentats pel centre.
  • Actuacions de transformació dels espais escolars relacionats amb l’objectiu.
  • Reconeixement de la tasca d’una persona de la comunitat educativa o entitat en la promoció de l’agricultura i alimentació ecològica al centre.
  • Materials en format paper, com quaderns de treball, fulletons, revistes, etc.
  • Materials digitals, com activitats on-line, Apps, vídeos, etc.