L’avaluació, eina de millora (2013)

El  dimecres 4 de setembre de 2013 es realitzà la dotzena edició de la Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques amb un gran éxit de públic. Unes 280 persones ens vam retrobar després de les vacances d’estiu  per compartir el treball que es realitza a la nostra zona. Aquest cop el tema central va ser l’avaluació i, sota el títol : “L’avaluació, eina de millora ” cinc centres de la nostra zona van presentar les seves experiències.

La jornada es va iniciar amb una conferència: Per què i com l’avaluació pot ser una eina de millora?  a càrrec de la Sra. Neus Sanmartí, catedràtica i professora emèrita del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona,  que treballa especialment en recerca  sobre l’avaluació formativa , aspecte en el que té una dilatada experiència.
Des d’aquí volem donar les gràcies a tots i totes els que han fet possible la celebració d’aquesta jornada i, molt especialment, a les escoles i professionals que  van presentar les seves experiències.

Ens retrobem a la propera!

Si voleu veure les fotos d’aquest dia cliqueu aquí

Conferència Inaugural

Per què i com l’avaluació pot ser una eina de millora?

a càrrec de la Dra. Neus Sanmartí

Ponències presentades

• Jo a l’escola. Com sóc i com ho faig

Mireia Gurt i Jenny Piulachs (ESC La Salut de Collbató)

• Repensem l’avaluació en el context de les competències. Quina avaluació…per a quins alumnes?

Asun Gracia i Mercè Mas (ESC La Roureda de Sant Esteve Sesrovires)

• Una mirada diferent de l’avaluació

Sara Sánchez i Rosa Maria Vilalta (INS Montserrat Colomer de Sant Esteve Sesrovires)

• Són competencials les proves que passem als nostre alumnat?

Joan Caminal i membres del grup impulsor de la Xarxa de CB del centre (ESC Francesc Platón i Sartí d’Abrera)

•  Creem la nostra graella d’autoavaluació

M. Carmen Andrés i Empar González (ESC Roques Blaves d’Esparreguera)

Documentació presentada a la Jornada