La Lectura: el camí de l’èxit (2012)

El dijous 6 de setembre de 2012 es realitzà l’onzena edició de la Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques. Aquest cop el tema central va ser LA LECTURA i, sota el títol : “La lectura, el camí de l’èxit ” es van presentar cinc experiències de la nostra zona exposant el treball que es realitza al centre, tant a Educació Infantil com a Primària i Secundària.

La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec del Sr. Enric Queralt, mestre i formador de mestres que ha format part de l’equip de la Inspecció d’Educació dels ST a Tarragona i actualment col·labora en el desenvolupament i implantació del Pla d’Impuls a la Lectura.

Des del CRP agraïm la col·laboració de tots els ponents i les persones que han participat escrivint un article en la publicació que s’ha realitzat sota el mateix títol i que podeu trobar a l’enllaç del final d’aquesta notícia.

Moltes gràcies també a tots i totes els que hi vau assistir contribuint així a que aquesta onzena edició tornés a ser tot un èxit .

Si voleu veure les fotografies de la jornada feu clic aquí.

Programa Jornada La lectura, el camí de l’èxit

Conferència Inaugural
Conferència Enric Queralt
a càrrec d’Enric Queralt