Ciència i Experimentació a l’aula. (2015)

Més de 280 professionals d’educació de la nostra zona van assistir a la XIV Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques organitzada pel CRP de Martorell : La CIÈNCIA I L’EXPERIMENTACIÓ a l’aula  realitzada el 8 de setembre.

L’acte el van inaugurar la Sra. Pilar Olivares , Inspectora d’Ensenyament del Baix Llobregat, i el Sr. Xavier Fonollosa, alcalde de Martorell.

La presentació “Física Pop, La ciència al teu abast” a càrrec d’Anicet Cosialls va sorprendre al públic assistent i va aconseguir el que pretenia: demostrar que la ciència també pot ser divertida i emocionant.

A continuació cinc centres de la nostra zona: ESC Mare de Déu de Montserrat de Castellví de Rosanes, Escola El Puig i Institut El Cairat d’Esparreguera, ESC Vicente Aleixandre de Martorell i INS Sant Andreu de Sant Andreu de la Barca van compartir les seves experiències.

Racó de Ciència a Educació Infantil – Yolanda Vilanova. ESC Mare de Déu de Montserrat de Castellví de Rosanes

La setmana de la ciència – Georgina Brichs i Javier Medina. INS Sant Andreu de la Barca

L’eclipsi de Sol, una oportunitat per comprendre el món – Carol Giralt i Jordi Prims. Escola Coop. El Puig d’Esparreguera

Gust i Passió per Investigar – Sagrari Fernández, Carme Piqué i Marisa Salgado. Ins El Cairat d’Esparreguera

La ciència com a eix vertebrador – Marta Lainez, Anna llopart i Ana Pérez. ESC Vicente Aleixandre de Martorell

Fitxes descriptives de les experiències presentades

Bibliografia recomanada que podeu trobar a la Mediateca del CRP

Fotografies de la Jornada

Publicació de la Jornada

Moltes gràcies a tothom que ha fet possible que aquesta jornada esdevingués , un cop més, tot un èxit .