Ja estan obertes les inscripcions per a una nova edició d’aquestes formacions de referència organitzades pel CESIRE, totalment actualitzades al nou currículum i orientades a potenciar l’aprenentatge competencial a l’aula.
Amb l’esperit de sempre —aprendre més matemàtiques per ensenyar-les millor—, us presenten una oferta formativa renovada, pràctica i presencial, ideal per a docents i equips de centre que busquen transformar la didàctica de les matemàtiques.
📐 Programa ARAMAT: Sabers i processos (Infantil i Primària)
Aquesta formació s’adapta a les teves necessitats a través de tres modalitats presencials, distribuïdes pels diferents Serveis Territorials:
- ARAMAT 1 i ARAMAT 2 (20 hores): Centrats en els sabers. Descobrireu propostes pràctiques per treballar els sentits numèric, de la mesura, espacial, algebraic i estocàstic, integrant el sentit socioemocional en entorns de resolució de problemes.
- ARAMAT 3 (30 hores): Centrat en els processos. Treballareu a fons la resolució de problemes, el raonament i la prova, les connexions, la comunicació, la representació i les destreses socioemocionals a l’aula.
👉Més informació: creamat@xtec.cat
🧠 Tallers de Matemàtiques a Secundària
Si ets docent de secundària o formeu part d’un equip de centre, aquest programa us oferirà noves dinàmiques i activitats per aconseguir un aprenentatge profund i significatiu.
- Què hi trobareu? Propostes per desenvolupar els diferents sentits matemàtics i la competència en resolució de problemes.
- Format: Cursos presencials als diferents Serveis Territorials i al Consorci d’Educació de Barcelona.
- Certificació: 20 hores.
👉 Més informació dels Tallers de Secundària

