III Jornada d’Intercanvi #aquiproubullying

El pròxim dia 3 de juny tindrà lloc la III Jornada d’Intercanvi d’Experiències #aquiproubullying. Serà al Citilab (Pl. Can Suris s/n, Cornellà de Llobregat), de 10.00 h a 13.30 h. Per participar cal fer inscripció prèvia, abans del 31 de maig.

Us adjuntem el programa de la sessió i l’enllaç a l’agenda i la notícia de l’xtec

En aquesta jornada es presentaran quatre experiències de diferents centres que participen del programa #aquiproubullying. Aquest programa promou el benestar emocional de l’alumnat, la implicació individual i col·lectiva en la millora de la convivència i la sensibilització envers l’assetjament escolar. A banda, promou estratègies de detecció i pautes per a l’abordatge de situacions d’assetjament i ciberassetjament escolar.

En acabar hi haurà un taller formatiu: «Acompanyament relacional per l’abordatge del bullying» en el qual es facilitaran eines i recursos de gestió emocional per a la creació d’espais de confiança que millorin la convivència.