7è Congrés de Ciència a l’Escola

El Congrés de Ciència a l’escola va néixer el curs 2013-2014 com a punt de trobada i com a eina per potenciar i difondre el treball que estan fent els nostres centres d’Educació Infantil i Primària en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació.

Enguany ha estat una edició molt especial, perquè hem pogut retrobar-nos per compartir experiències on l’alumnat és el protagonista, un cop superat el parèntesi Covid-19.

Durant les dues jornades, que es van celebrar al Centre Cultural de Martorell el 28 de febrer i l’1 de març, van participar 9 centres de les poblacions d’Abrera, les escoles Josefina Ibáñez i Ernest Lluch, d’Esparreguera, les escoles de Les Roques Blaves, Escola Mare de Déu de la Muntanya i El Puig, de Martorell, les escoles José Echegaray i Vicente Aleixandre, d’Olesa de Montserrat l’escola cooperativa Daina-Isard i l’escola de Sant Andreu de la Barca.

Les ponències varen tractar de temes diversos com l’aigua, l’espai i la Terra, la sostenibilitat, l’ús de la tecnologia…, treballs que els nens i nenes han desenvolupat de la mà dels seus tutors i tutores. Volem agrair la implicació i dedicació d’aquests tutors i tutores, un any més, perquè sense el seu treball diari, això no seria possible. També volem agrair a tots els nens i nenes, nois i noies congressistes que ens hagin ofert la possibilitat de compartir els seus aprenentatges i la seva il·lusió.

Ens retrobem el curs que ve al 8è Congrés de Ciència a l’Escola!