Dimarts, 13 de maig, es va celebrar la Final Territorial de la XII Jornada dels Jocs Florals Escolars de Catalunya a l’Auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat.
Del Servei Educatiu Baix Llobregat VI va ser premiat i passa a la final de Catalunya l’obra de la categoria F1 titulada El camí clar presentada amb el pseudònim Scrapbooking per un alumne de l‘Institut Can Margarit de Corbera de Llobregat. Moltes felicitats a l’alumne guanyador i molta sort a la fase final!
La Final dels Jocs Florals de Catalunya, dissabte 14 de juny de 2025 (s’informarà del lloc i horari als/a les finalistes). Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web del Departament.
Podreu trobar tota la informació a XII Jocs Florals Escolars
Volem donar l’enhorabona a tot l’alumnat, docents i centres per la seva feina feta i la seva participació.



