VIII Edició del programa Recerkids

RecerkidsRecerkids és un programa educatiu que pretén apropar a l’alumnat de 5è i 6è de primària a la recerca científica i  fer ciència a l’aula de la mateixa manera en què ho fan els científics professionals. Per això plantegen el programa dividit en tres fases:

En una primera fase, duen a terme la campanya de difusió i comunicació del programa entre les escoles i gestionen les inscripcions.

En la segona fase, proporcionen una sèrie de materials didàctics per al professorat i alumnat i acompanyen els participants oferint-los atenció personalitzada perquè puguin dur a l’aula una recerca emmarcada en un àmbit de coneixement (fotònica, ecologia, etc.)

I, finalment, en la tercera, conceptualitzen i organitzen quatre congressos, un a cada provínciaperquè els participants puguin viure una autèntica jornada científica: exposició de pòsters i presentació de recerques, debats entre centres, tallers i activitats d’experimentació, i espectacles científics.

Per més informació, us podeu adreçar a la seva pàgina web.